.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رودخانه پيرزن شمالي و دخترش را بلعيد

فرمانده انتظامي شهرستان صومعه‌سرا از مرگ يك زن و دخترش در رودخانه‌اي واقع در منطقه «طاهرگوراب» شهرستان صومعه‌سرا خبرداد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ فريدون آقايي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: درپي تماس مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 و اعلام خبر غرق‌شدن دو زن در رودخانه يكي از روستاهاي منطقه «طاهرگوراب» اكيپ‌هاي عملياتي پليس به محل اعزام و پس از حضور در صحنه با جسد زني 79 ساله در رودخانه مواجه شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان صومعه‌سرا با بيان اينكه ماموران در بررسي‌هاي اوليه متوجه شدند كه اين زن درصدد نجات جان دخترش بوده كه دچار حادثه شده است، اظهارداشت: اين زن با شنيدن در خواست كمك دختر 40 ساله‌اش كه در رودخانه كنار منزل مشغول شستشو محصولات كشاورزي بود، براي نجاتش وارد رودخانه شد كه به دليل ناآشنايي به فن شنا خود نيز به همراه دخترش غرق‌شده است.

آقايي با بيان اينكه جسد پيرزن غرق‌شده در حدود سه كيلومتري امتداد رودخانه كشف و براي سير مراحل قانوني به پزشكي قانوني انتقال داده شده است، گفت: تلاش براي پيدا كردن جسد دختر متوفي با همكاري مسئولان محلي همچنان ادامه دارد.

وي از مردم شهرستان صومعه‌سرا خواست، به علت ناپايداري جوي و بارش باران و لغزنده‌بودن زمين تا حد امكان از مراجع به كناررودخانه‌ها براي شستشو و سايركارها خودداري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 بهمن 1390
چه خبره اینجا؟این موضوع که برای ۱۰-۱۲روز پیشه؟الان چرا گذاشتی شمال جان؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.